piątek, 11 listopada 2011

RED HOUSE, NORWEGIA

Chciałam Wam pokazać bardzo ciekawy dom, który zachwycił mnie swoją oszczędną, dobrze wyważoną formą i energetyzującym kolorem.

Red House znajduje się w zachodnim przedmieściu Oslo. W jego pobliżu płynie rzeka, a dom jest usytuowany prostopadle do strumienia. Elewacje pokrywają drewniane panele malowane na kolor czerwony, który odzwierciedla temperament właścicieli. We wnętrzach pojawia się też sporo drewna, aby ocieplić nieco minimalistyczne formy i sprawić, żeby stały się bardziej przytulne.

Wystarczy biały śnieg, czerwone deski elewacyjne i żadnych innych dekoracji, aby uzyskać klimat Świąt Bożego Narodzenia. Takie jest moje zdanie, a co Wy o tym myślicie?

Miłego weekendu!



 Zdjęcia: JVA

7 komentarzy:

  1. Rewelacja ! Uwielbiam tą formę ! Lidia

    OdpowiedzUsuń
  2. Lidio, tak, forma jest piękna. Bardzo elegancka i ponadczasowa, bo po prostu dobra.

    Pozdrawiam Cię serdecznie, dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie.

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz trafiłam na Twój blog, ale na pewno nie ostatni.

    Dziękuję serdecznie za tak miłe przywitanie i pozdrawiam również :)

    Lidia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świątecznie się zrobiło:) Dom - cudo, taki po prostu akuratny:) Super się prezentuje na tle zimowej przyrody.. Za to lubię Skandynawię.. Niby nic, a jak ślicznie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzy piękny kontrast ze śniegiem :) a gdzie wnętrza?

    OdpowiedzUsuń
  6. Lu, wnętrza nie są odkrywcze. Niczym mnie nie zaskoczyły w przeciwieństwie do "zewnętrza".

    Tydzień temu miałaś ładną pogodę w Sopocie :)
    Dzisiaj było już na prawdę zimno.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to chyba, że tak :) Oj tak zimno i to bardzo, u mnie też, ale ciągle słonecznie i to najważniejsze :))) Kasiu czy dobrze widzę, zmieniłaś kolor włosów?

    OdpowiedzUsuń