czwartek, 17 listopada 2011

DOM W TRØRØD, DANIA.

Witajcie w mroźny, listopadowu czwartek! Zdjęcia, które dzisiaj chciałam Wam pokazać przedstawiają wnętrza domu Annie Roest i jej męża Bill'ego Boyd'a w niewielkim miasteczku Trørød położonym 20 km na północ od Kopenhagi. Piękne, klasyczne, stonowane, czyli dla mnie idealne.

Remontem domu wybudowanego w 1917 roku zajęło się duńskie studio de Neergaard Theill Christensen. Uwagę przykuwa czerwona wyspa. Aby wygospodarować miejsce na dużą kuchnię właściciele musieli zrezygnować z kilku mniejszych pomieszczeń.

Nad wyspą - trzy lampy wiszące Starglass firmy Luceplan. Koszt jednej to ok. 2000 zł.


Całość utrzymana w chłodnej i eleganckiej kolorystyce.


 Źródło: Fri

Udanego czwartku!

5 komentarzy:

  1. Piękny dom, wnętrza proste i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie. Bardzo lubię takie klasyczne duńskie wnętrza.
    Pozdrawiam serdecznie ze słonecznego Gdańska. Pomimo, że mamy środek listopada pogoda jest dzisiaj idealna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem, dawno nie widziałam kuchni, która by mnie tak zauroczyła, mam słabość do zabudowanych kuchenek, no i ta duza wyspa- w sam raz gdy ma się dużą rodzinę ( w tej jest 4 dzieci). Żadnych szafeczek:).
    Mam niedosyt- nawet na stronie Fra zdjęć jest za mało!
    Z zewnątrz- bajkowo, trochę tajemniczo. Wewnątrz malowniczo i ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bea, zgadzam się z Tobą, że zdjęć na stronie Fra umieszczono stanowczo za mało :).
    Z zewnątrz dom wygląda rzeczywiście tajemniczo w tej zimowej aurze. Uwielbiam klasyczne, duńskie budownictwo: ciemne elewacje i białą stolarkę okienną.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny dom, ale mnie brakuje tam jeszcze różnych różności kolorowych - podusię, dywaniki i takie tam mieszczańskie pierdołki :))) Ale to może mój wieśniaczy gust i się nie znam na stylu z dużej litery :-( :-P

    OdpowiedzUsuń