poniedziałek, 24 października 2011

WEDŁUG PRZEPISU MARTHY STEWART

Chciałam Wam dzisiaj pokazać pomysł Marthy Stewart (n.b. Polki z pochodzenia) na dywanowe poduszki. 
Zaradna i pomysłowa Martha znana jest z tego, że z jednej rzeczy potrafi zrobić jeszcze kilka dodatkowych. Muszę przyznać, że pomysł z poduszkami z dywanów SIGNE z Ikea mnie zaskoczył. Jednak poduchy wyglądają na tyle fajnie, że kto wie, może kiedyś też przerobię moje dywaniki.

Ikeowskie dywaniki SIGNE - piękne w swojej prostocie. Idealne do wnętrz w stylu nautical. Projektowała je duńska designerka Helle Vilen (krórej autorstwa są także ściereczki VÅRLIGT, o których wcześniej pisałam).

Co myślicie o takiej metamorfozie?

 Zdjęcia: Martha Stewart

 Zdjęcia: Martha Stewart, Ikea.




6 komentarzy:

  1. Dywaniki mam i bardzo je lubię! Ale takie poduszki już by w moim mieszkaniu zgrzytały, chyba za ciężkie. Chociaż pomysł rzeczywiście zaskakujący w swej prostocie, jak wiele pomysłów MS :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na poduszki:), ale chyba wolę jednak dywaniki w wersji dywaników:) Bo są cudne - IKEA rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie bardzo, mam kilka takich poduch do siedzenia na podlodze, i ze ich material juz sie troche zniszczyl zastanawialam sie jak je uratowac...hm moze zastosowac do nich wlasnie te dywaniki hah! super!:-)) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze super! uwielbiam te dywaniki...hm,muszę to wziąć pod uwagę:]

    OdpowiedzUsuń