sobota, 8 października 2011

GLOBUSY

Dzisiaj będzie o globusach. Na zdjęciu powyżej chciałam Wam przedstawić naszą prywatną mini kolekcję, która być może będzie się powiększać.

Źródło: michelevarian, tseventy.
Ostatnio często widuję w internecie i moich czasopismach branżowych globusy pomalowane farbą tablicową. Jako osobliwa dekoracja - super! Na zdjęciu po prawej stronie widzicie mobile wykonane z małych, lekkich planet. To również ciekawy pomysł. 
A jutro napiszę też o globusach i pewnej bardzo utalentowanej pani. 
Serdecznie zapraszam!

2 komentarze:

  1. jak widzę taki globus do wrysowania kontynentów to mi się moje lata młodzieńcze na studiach przypomina kiedy to ślęczałam nad kartografią.
    Mimo wszystko zawsze uwielbiałam i lubię motyw globusowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No swietne! A takiego czarnego do osobistego malowania jeszcze nie widzialam. Swietny pomysl!

    Pozdrawiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń