poniedziałek, 3 października 2011

CHRISTMAS 2011 - IKEA

Mocno się zdziwiłam, gdy zobaczyłam w ofercie IKEA świąteczne dekoracje. To chyba z powodu tej letniej pogody, albo może... zaraz, zaraz.  Przecież jest początek października! Mam wrażenie, że z roku na rok handlowcy rozpoczynają sezon świąteczny coraz wcześniej.

Zastanawiam się w jakie kolory ubrać w tym roku choinkę. Patrząc oczyma mojego dziecka - czerwone. Ja chyba skłaniałabym się do bieli, szarości i rozmytych beży. Niewątpliwie hitem są dla mnie ikeowskie muchomory. Znów dylemat: czerwone czy białe, czerwone czy białe?

A w jakich kolorach będą Wasze dekoracje świąteczne?


 Źródło: ikea

4 komentarze:

  1. oo, w naszej IKEI jeszcze nic świątecznego nie widziałam... a szkoda, bo niektóre z tych rzeczy interesowałyby mnie wcale nie świątecznie, hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet jeszcze przez myśl mi Święta nie przeszły. Wczoraj około 18 tej z Tośka jeździłyśmy na rowerze prawie na golasa tzn w krótkich majtkach i rękawie

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mimo iż nie cierpię tej przedświątecznej gorączki i październikowych świątecznych wystaw sklepowych, już myślałam w co ustroje swoją choinkę :P Sama coś w tym roku wyczaruje, ale o tym zdecydowanie dopiero na początku grudnia :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Katarzyno pozwól, że zacytuje tu Jean-Jacques Rousseau "Cierpliwość jest gorzka, ale jej owoce są słodkie" :)

    OdpowiedzUsuń