czwartek, 25 sierpnia 2011

ELLA

Do tej pory pokazywałam wnętrza domów z Danii. Tym razem przedstawiam restaurację z Sacramento w Californi. Jednak aranżacją nie zajmowali się  Amerykanie, tylko Holendrzy - grupa UXUS. Wnętrza restauracji ELLA są eleganckie, a jednocześnie proste i skromne. Ściany i sufit pokrywają charakterystyczne węgierskie shuttersy. W strefie przeznaczonej do relaksu znajdują się dwie olbrzymich rozmiarów pikowane sofy. Wszystko utrzymane w spokojnych, neutralnych barwach. Jasne zasłony służą jako ściany-parawany działowe. Dają poczucie przytulności i kameralności.





Zdjęcia: www.archdaily.com

2 komentarze:

  1. No właśnie, jak przeczytałam,że to w USA... To się zdumiałam. Taka bardzo nie amerykańska, piękna, pełna prostoty i subtelności a zarazem z oryginalnym pomysłem i elegancją.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, właśnie. Klimatem wnętrza przypominają raczej duńskie lub holenderskie projekty. Dla mnie też to było zaskoczeniem.

    OdpowiedzUsuń